2014. augusztus 13., szerda

•Cooming Soon - Opening•

Gondolom, nem okoz senkinek sem okoz meglepetést, miről is akarok írni ebben a bejegyzésben, még a prológus és az első fejezet előtt. Szóval szeretnélek Titeket megszólítani, mint a blog szerzője, azaz Alice Zelmyra Hodgins. Rólam több infót a "Writer" menüpontban láthattok. Ne tévesszen meg titeket ez a hosszú monológ magamról, igazából csak azért írtam ezt mind le, mert a legtöbb olvasóm más és más dolgokra kíváncsi, ebben pedig a rólam tudható dolgok kánaána jelenik meg.
Gondoltam, ebben az első bejegyzésben bemutatom nektek egy kicsit a blogjaimat, hogy ha esetleg ez megtetszik, tudjátok, hol keressétek a többit.
A legrégebbi és egyben legtöbb feliratkozóval rendelkező blogom a Firkász, amely olyan személyes dolgok lelőhelyét jelenti. Itt jelennek meg a véleményeim, cikkeim, szösszeneteim, és élménybeszámolóim. Erre eddig összesen 63-an vagytok kíváncsiak: és azt el kell mondanom, hogy mind az összes feliratkozómat imádom! Oké, nem szólítom őket husikának, meg ilyesmi, de a rendszeres kommentelőimmel beszélgetek, megjegyzem őket, és ha akármilyen segítséget kérnek, állok rendelkezésükre. 
Másik blog, ahol közreműködök, a híres vagy hírhedt? Kertész Kinga Kritikák. Cikkeket írok és osztok meg, valamint kritikákat írok az egész blog végigolvasásával, mindent kifejtve. Nagyon szeretem a blogot, a szívemhez nőtt, a szerkesztőtársakkal együtt. Ennek összesen 72 feliratkozója van. 
Történetes blogjaim közül a most éppen legnépszerűbb A legenda lánya. Ez egy romantikus történet, amelyre eddig 25-en kíváncsiak, egy lányról és egy srácról (milyen eredeti), és nagyon közel áll hozzám, mivel a fő témája a kosárlabda, amely a kedvenc sportom.
Talán a másik legnépszerűbb a Know the waters's sweet but blood is thicker?. Ez egy skizofrén nőről szól, 28 feliratkozóval. maga az egész az egyik legjobban kidolgozott történetem, imádom írni, imádom a főszereplőt, az egész alapfelállást. 
A legrégebben megkezdett történetem azonban mégis a Kisvárosi Gyilkosságok, amely egy vígjátékkrimi, a Brooklyn 99-hoz tudnám hasonlítani, bár már a sorozat megjelenése előtt elkezdtem, csupán Wordben. Ezzel a regénnyel egyébként pályázatokra is jelentkezek, bár blog még nincs róla, de nagyon sok megvan belőle, és tényleg imádom, főleg a főszereplőnőmet.
Másik történetem a The real dr. House amely egy montreali rezidenslányról szól, aki hirtelen egy bűntény kellős közepén találja magát. Imádom ezt a sztorit is, de főleg a helyszínét, hiszen Kanadában, Montrealban játszódik, ami a kedvenc városom. 
Aztán ott van a Be Unique, ahol elsőként álltam ki az egyedi bloggerek mellett. Azóta természetesen még több ilyen blog jött, de ez a miénk, és igen, szeressük^^. 
Ezeken kívül persze rengeteg füzettörténetem van, pár olyan durva krimi, hogy nem merem megosztani, mert nagyon félek az elítéléstől. Majd egyszer, kiadóval... ha összejön az a sok helyen elhintett hírű bizonyos szerződés.
Emellett füzetekbe írok, jegyzetelek, tervezem a sztorikat, mielőtt elkezdem, karakterjellemzéseket írok.Imádom az ilyen előkészületeket, tervezgetést, előkészítést.

A prológus várhatóan egy hét múlva, vagy kicsivel előbb érkezik, addig is jó szünetet, élvezzétek ki a maradék részét, én is ezt teszem^^! :)

A prológus érkezése
2014. augusztus 20. szerda

1 megjegyzés: